Imorgon smäller det ;)

NU har jag äntligen tid att sätta mig vid datan. Det har varit fullt upp hela veckan! Det har varit mycket upp och ner. Men helt okej endå!
 
Har inte nämnt det tidigare men har börjat rida på måndagar nu också. Riktigt kul, fler ridtillfällen, thumbs up(y) Red Donja och det var sjukt kul. Underbart! Hon var helt underbar, inget sådär "wow" pass ridmässigt men "wow" att äntligen få rida Donja igen! :D Och innan hade jag massor av tid till att fixa, mysa och så med Donja. Det bästa som finns<3
Så måndagen var en riktigt bra dag. Klarade igenom skolan bra och bäst stalldag!
 
Var fjärde tisdag är det stilhoppning på ridskolan och igår var det dags igen. Hade Pelle och hade känslan av att det skulle gå bra. Det gick bra sist, men det funkade inte riktigt igår. Men det kommer komma ett eget inlägg om cupen. Behöver tänka över och smälta resultatet. Men det gick alltså inte toppen, tyvärr. Men Pelle var duktig och gjorde bra.
levererar en gammal bild från förra året på mig och Pelle xd
 
tjoohoo, nu har vi tagit oss igenom två dagar och så idag då? ;D Hade en lååååång skoldag. Åtta till halv fyra. Men det gick bra, lektionerna rullade på och jag var med på genomgångar osv. Precis som vanligt så hade jag(och Frida) träning. Den första gick kasst.. Passningar, skott. Nej, inget satt. P99 träningen är jag helt okej nöjd med. Det gick helt okej, men känner mig otroligt kass imellanåt ;P alla är så sjukt mycket snabbare, skjuter hårdare osv.
 
Hoppas inte att det vart ett allt för tråkigt inlägg, kan ofta bli det när man drar flera dagar i samma inlägg. Så hoppas att det var okej iallafall :D
 
                                                                                  
och imorgon är det en stor dag! Frida, bästabästa Frida fyllar ju år! Kikar på lite hemligheter just nu. Tror ni förstår vem det ska vara till ;) Så imorgon smäller det! FRIDA ÄR FJORTIS!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0