Dålig uppdatering - check

Hej på er. Vet att uppdateringen är kass men har inte haft så mycket tid & Jenny har inte heller bloggat.
Är iaf hemma idag & har typ städat & lite så & letat efter min nyckel som e på vift . I mitt rum är den iaf inte ;)
Har inte haft den på hela dan & är fett stressad. Har inte sagt nåt till mina föräldrar, ifall jag hittar den snart känns det onödigt. ;)
 
Aja, igår red ju jag & hade Joje. Vi red dressyr och sidvärtsrörelser(stavas det så?). Gick faktiskt helt ok , kändes bra iaf. Det var riktigt kul! Vi tränade även sitsen & sånt. ;) behöver jag LÄTT
Han lyssnade hyfsat bra iallafall, speciellt när jag fick till sitsen. 
Kändes iaf som jag fick ut nåt av ridpasset och det blev mycket bättre på slutet än i början.
Känns som jag faktiskt har utvecklats en del nu. Kollar jag från 1 år sen, så ser jag att jag nog utvecklats mer än vad jag tror. Det känns iaf bra :D
 
Så ja, helt ok nöjd!
 
Vad ska jag göra nu då? hm.... tror jag går över till mina friendos Frida & Emma. Standard en dag jag inte vet vad jag ska göra ! ;) hahaha aa
Egentligen skulle jag va med Jenny & fixa lite blogg grejjs - top secret stuff. Men hon kunde inte så vi får ta det nån annan dag . Ni får reda på det lite senare , spännande vaa ?
 
 
Lite rörigt inlägg, men det blir dem flesta jag gör. haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0