hallåå igen

Nu är ja tillbaka. Har vart hemma nåra timmar nu, efter vart i stallet & fixat med ponnyridningen & US möte.
Aa ni vet ju ;)

Men nu är ja foreveralone här hemma vilket är väldigt skönt, så nu ska jag bara chilla & typ svara på frågorna från min this or that. Men inte försent att fråga än!! :D 
Börjar även bli väldigt förkyld så tror jag håller mig inne resten av dagen, och med tanke på vädret just nu blir det inte svårt - massa äckel regn.
Sen lyssnar jag på massa musik - ekar i hela huset! ;) en sak som är braaa när man är ensam hemma , typ när man kommer från skolan & så (inte för att jag kommer innan alla andra så ofta eftersom jag åker till stallet typ varje dag direkt efter skolan hahah)
gossiiipownie ILOVEYOU
 
Måste även tillägga att imorn kommer Emma L till skolan, hon har vart i LONDON dem senaste dagarna, såå avis. Vill oxå dit juuu. Men iallafall så har jag verkligen saknat henne , tråkigt i skolan utan henne  <3
Emma & Jenny på skolavslutningen förra året <3
 
Emma & Joje ! <3
 

Kommentarer
Postat av: irma

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga sommaruppsättningar och nya trender!

Välkommen!

2013-05-26 @ 18:42:20
URL: http://granboms.blogg.se
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja dem blåa är jättesnygga! :)

2013-05-26 @ 20:19:34
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: irma

sv: åh vad glad jag blir av din kommentar! Kul att du tyckte om min blogg!
Varmt välkommen tillbaka!

2013-05-26 @ 21:51:03
URL: http://granboms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0