inget stallet

Det blev lite ändrade planer, jag åker inte till stallet idag. Stannar hemma  pluggar istället. 
Anledningen är att först så tappade jenny bort sina nycklar i skolan haha(hon har hittat dem nu) & då stanna jag kvar där med henne. Sen så var jag sjukt hungrig så jag hade endå inte klarat mig så länge i stallet. 
Så ja, här sitter jag. Men skulle endå behöva plugga satt..
 
fast på lördag åker jag förresten oxå till stallet; tänkte komma dit vid 9 tiden så jag kan borsta concis innan lektionerna.
Sen får jag väl vänta några timmar när lektionerna är slut, till kl 16. Då är det nämligen betessläpp så ska fota en massa. Kommer nog upp här på bloggen sen ;)
Sen är jag där imorn & rider 2 pass oxå . Sjukt taggad & ridsugen. Vet inte riktigt vilka hästar jag vill ha. Just nu går vem som helst bra! 
 
bästa hästarna <3
 
Sen vill jag även tillägga att jag vill till grällsta mer än nånsin nu, så sjukt taggad & saknar Zigge grymt mycket. Kommer bli bäst i sommar. L O V E <3 
sen en låt som jag tänker på grällsta varje gång jag hör den;
 
får verkligen flashbacks när jag hör låten!
 
 Blandat inlägg , vet. Men så äre när man har mycket att säga på en gång. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0