Ramona och Tessie

Godmorgon! Hann inte blogga igår. Skrev klart labbrapporten och disukterade om min mobil som vi ska beställa ikväll(!!!) med pappa. Så jäkla glad att vi äntligen ska beställa den, borde isf komma på fredag :D
 
Aja, inte mer om det. Har den här veckan ridit båda de nya ponnysarna på ridskolan.Båda var riktigt fina, grymma ponnysar ;) Gillar båda väldigt mycket, så de vill jag verkligen rida ofta. Jag red dressyr på Ramona och hoppade Tessie. Det var iallafall as kul att rida dem, fast min favorit är nog Ramona av dem. Men gillar Tessie också, grymt fin!
 
Idag så är det låååååååång, trög skoldag. Sen hem och chilla. Göra ingenting, inte en enda läxa. (y) Men nu är det dags att gå till skolan, c ya
 
Ramona är skäcken och Tessie är skimmeln

Kommentarer
Postat av: Linn ♡

- tack så jättemycket :D

2013-05-29 @ 16:46:53
URL: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0