Såhär ser min vecka ut

Måndag (idag):
Efter skolan ska jag hem, äta och sen dra på träning med 98:orna. Direkt efter den så åker jag till stallet och rider min lektion. Efter det tar jag hand om Donja. Mockar, borstar osv. (och Conce ska få en morot i födesedagspresent)
 
Tisdag:
Lite annorlunda än vanligt. INGEN ridlektion, utan jag ska träna istället med P99 (kommer rida igen i en annan grupp). Nu kommer endel tycka att jag är helt knäpp i skallen att jag väljer bort ridningen. Men så gör jag den här tisdagen alltså, sen får vi se hur jag gör framöver.
 
Onsdag:
Slutar ganska sent i skolan, åker till stallet efter det. Sköter Donja.
 
Torsdag:
Donja ska få all min uppmärksamhet. Ska fixa allt. Mocka, tvätta vattenkopp/krubba, sopa, borsta, rykta och smörja sadel/träns. Ska verkligen lägga all tid på henne<3
 
Fredag:
Sista skoldagen, sköööönt. Ska träna och sen fredagsmyys
 
Lördag:
Antagligen jobba på Jägarskogen. Ska verkligen bli jättekul, blir första gången för mig!
 
Söndag:
Distrikslagsträning precis som förra helgen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0