Städdag

Var ju i stallet på städdag. Vi gjorde faktiskt super mycket. Jag har burit typ 200torvbalar (eller vad det nu kan heta) som vägde as mycket och krattat massor. Sen har även de andra städat hinderparken, byggt ett nytt tak över den och tvättat alla hinder. Så nu är det ordning på alla hinder. (y) Perfekt inför tävlingen på tisdag (fast jag ska ju kanske inte va med, men iallafall)
 
Men nu är jag hemma och chillar. Orkar inte göra något annat. Men borde typ träna engelska verb och skriva svenska text. Men jag orkar verkligen inte, så jäkla tråkigt ju!!! Så tar det senare ikväll ;) Ska också försöka städa mitt rum.. fyfan, pallar inte. Nej, tycker det räcker med att jag städat i stallet ;P
 
vet inte vad jag ska ha för bild, så jag tar på Conci och Donji<3 älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0